2014/01/14

Fredagsmys och en tanke går i uppfyllelse

Visst är det konstigt ibland med hur ens tankar plötsligt går i uppfyllelse. Så var det för mig i fredags. På jobbet hade några kollegor och jag pratat om att få blommor av sin käreste och så när jag kommer hem står det en fantastisk tulpanbukett från min favoritblomsterdekoratör Anna Gouteva och väntar på mig från min kärlek. Han hade kommit ihåg vår kommande förlovningsdag men ville låta mig njuta redan från fredagen (dagen innan). En underbar tanke och min sena ankomst till blomsterbutiken från tåget var plötsligt inget bekymmer längre för min man hade redan tänkt på mig. Och på spisen stod en gryta väldoftande moules marinières och puttrade. Åh vad sådant värmer mitt hjärta.


Önskar att ni också blir sådär bortskämda ibland av era kärlekar och att ni hade en fin helg denna mörka januarimånad.
KarinLisaMargareta

1 kommentar: