2014/01/06

Julen svischade plötsligt förbi...

Oj, vad tiden gick fort plötsligt. Jag som skulle så mycket... Är julen redan förbi? Är det nytt år och tillbaka till jobbet imorron? Mm så är det men så mysigt jag har haft det. Massa pyssel har hunnits med, lovar att visa snart. Kanske redan i veckan. Jag har nämligen haft lite projekt för mig under julen. Jag har klurat idéer och mannen har fått hjälpa mig att fullfölja dem, en bra kombo tycker jag :)

Men nu är det sussedags och tillbaka till verkligheten imorron. Och med lite blandade känslor är det allt men nu kör vi 2014! Massa spännande väntar!!

Kram o go natt,
KarinLisaMargareta

PS. Innan julen hann svischa förbi hann jag faktiskt med att skicka iväg mina julkort även om det som vanligt var i sista minut, såhär blev 2013s. Hoppas ni haft en minst lika fin jul och nyår som jag. DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar