2013/06/16

Liten update

Länge har jag lovat bilder från de senaste lägisprojekten men det har ju gått sådär men ikväll har jag tagit mig tiden att pyssla så här kommer en liten update. Hoppas ni gillar det!

Stringhyllan är uppe! Eftersom den nya lägisen har så fina höga golvlister fick de gamla golvgavlarna säljas och nya väggavlar köpas, snabbt och lätt! Jag gillar verkligen att ha bokhylla. Hemtrevligt och ombonat på något vis. Och så berättar den en liten historia om ägarna...


Och här är mitt omtalade garderobsprojekt! Fortfarande lika nöjd är jag. Älskar känslan av att ha ordning och fint bland mina/våra grejer. Knopparna hittade jag i den söta butiken GLIMMA som inte ligger så långt ifrån där vi bor. En himla mysig butik med massa fina små saker och udda möbler. Jag hade kunnat köpa hela knoppkollektionen men bestämde mig för den enkla vita med silver, så safeade lite som vanligt men ändå mycket nöjd ;)
 

Ny vecka imorron så bäst att hoppa i bingen nu men vi ses här snart igen hoppas jag!
Varma kramar

3 kommentarer:

  1. eva-christina jönsson2013-06-17 13:35

    Vackert! Smakfullt som alltid! Knopparna så läckra!
    Mamma

    SvaraRadera
  2. Catharina Butik Glimma2013-06-29 19:17

    Hej!

    Så fint det blev med knopparna! Roligt att du tyckte om butiken, kom snart igen! :)

    //Catharina & Oscar på Butik Glimma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Catharina och Oscar!

      Vad roligt att ni hittade hit och fick se var era fina knoppar kan hamna. De ger verkligen en personlig touch till vilken IKEA garderob som helst :)

      Ha en fin sommar och så ses vi säkert när jag tittar in i er butik igen!
      /KarinLisaMargareta

      Radera