2013/06/04

Massa montering och kartong

Helt värdelös på uppdatering är jag just nu. Det är så mycket jag vill göra och pyssla med innan jag vill visa för er men jag lovar att det kommer, snart!

I går blev vi klara med vårt garderobsprojekt så när som på en dörr. Vi har gjort den befinliga hörngarderoben till en enkel rak lösning för bara hänge. Mycket smidigare och finare har det blivit men vi förlorade en dörr på kuppen som vi ska greja i dagarna. När min käreste var borta med jobbet förra veckan monterade jag även IKEA PAX för glatta livet på en annan vägg i sovrummet, två mindre djupa 100cm garderober för bara lådor, en var! Ganska imponerad av mig själv faktiskt. Jag monterade, reste och monterade inrdeningen alldeles själv och sen hjälptes vi åt med väggfästningen i helgen efter alla mina mardrömmar om att få den över mig... Gamla lägisar har varken raka golv eller väggar så nu kan jag sova tryggt igen.

Bland alla kartonger och bröte hittade jag en liten bekant vän... En kvalitetsstämpel för IKEAs olika wellpapp. Den trodde jag aldrig blev av men vips där var den. Mitt lilla projekt på IKEA of Sweden innan jag bytte till mitt nuvarande IKEA-bolag så nu kan ni tänka på mig när ni ser denna lilla godbit om ni vill :)

 
Ha en ljuvlig dag alla ni där ute som kikar in här ibland! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar