2013/08/13

im singing in the rain...

Idag har regnet öst ner utanför mitt kontorsfönster och arbetsbördan har varit ganska liten. Så det blev en liten illustration till regnet. Men imorron ska det nog vara full fart igen då vi börjar fota nya kök i studion. Det blir himla kul! I studion är vi ett gott team som jobbar ihop och så fint resultatet blir. Jag blir säkert förälskad i minst ett kök i veckan och alla fina produkter jag blir kär i ska vi inte prata om. Men så är det det här med att vänta, vänta till det kommer ut i varuhusen. Och på vägen hittar jag ju nya förälskelser och så fortsätter det så...

Nu är jag på tåget hem och ska njuta av min pocketbok som jag gärna blir klar med så att jag kan börja på min nyinköpta. Tror jag kommit i ett lässtimm, vilket inte händer så ofta så jag håller fast för det är ju så mysigt när man är i det där stimmet. 

Ha en fin kväll allihop!
KarinLisaMargareta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar